Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
726

Over ons

Wij zijn Tom (52) ,Maya (47) en Lars (15)en via deze site houden we jullie graag op de hoogte van onze reizen. Voorheen blogden we op Tommayalars.waarbenjij.nu maar doordat daar opeens foto's verdwenen en de site erg traag werd zijn we overgestapt naar deze site.

Op tommayalars.waarbenjij.nu kun je nog terecht voor de verhalen van onze reizen in Vietnam, Moskou, Costa Rica, Jordanie, Mexico, Marokko en Peru.

Over onze reis

De volgende reis op de planning gaat naar Panama

Bezochte landen

Wij hebben 56 landen (22%) bezocht:

Australië, België, Bulgarije, Cambodja, China, Colombia, Costa Rica, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Hongkong, Ierland, India, Indonesië, Israël, Italië, Japan, Jordanië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Maldiven, Maleisië, Marokko, Mexico, Nederland, Nepal, Nicaragua, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Peru, Polen, Portugal, Rusland, Singapore, Slovenië, Spanje, Sri Lanka, Swaziland, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika, Zwitserland.